Masz pytanie?
Szybki kontakt

tel.: 607 929 259 (Plus)
tel.: 605 092 949 (Plus)
tel.: 794 622 921 (Play)
tel.: 694 280 215 (T-Mobile)

tel. / fax: (62) 781 41 36

e-mail: sklep@ewomax.pl

Informacja dla konsumenta o prawie odstąpienia od umowy od umowy zawartej na odległość

Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:

  • pisemnie na adres: Opatów Katowicka 3, 63-645 Łęka Opatowska,
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@ewomax.pl.

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na naszej stronie. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jeżeli otrzymali Państwo rzecz, to proszę odesłać lub przekazać ją nam na adres: Opatów Katowicka 3, 63-645 Łęka Opatowska, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

  • Dodaj link do:
  • wykop-pl
  • facebook.com
Transport

EWOmax - koszty transportu na mapie Polski

Towar dostarczamy własnym transportem lub kurierem. Możliwy jest również odbiór osobisty. Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od dostępności produktu i stanu na magazynie, a także strefy punktu docelowego. Nasi kierowcy - ze względów logistycznych - nie wniosą Państwu zamówionych produktów do domu. Prosimy o zapewnienie sobie osób do pomocy w tej kwestii.

eRaty Santander

EWOmax - raty

MEBLE:

WAŻNE:

EWOmax
Maciej Wierzba
Opatów, ul. Katowicka 3
63-645 Łęka Opatowska
Wielkopolska
KONTAKT:
kom.: 607 929 259
kom.: 794 622 921
tel./fax: (62) 781 41 36
e-mail: sklep@ewomax.pl
DANE FIRMY:
CEIDG: zobacz wpis
NIP: 619 135 84 76
REGON: 250 750 977
Działamy od 1997 r.
Facebook